Triox Informatika
Triox Informatika
  • Home
  • Szolgáltatások
    • IT rendszerfelügyelet
    • Felhő szolgáltatások
    • Adatmentés
    • Auditálás IT dokumentáció
    • DRP
    • DRP vázlat
    • Hoszting szolgáltatások
  • Blog
  • Hasznos
    • Azure management portal
    • Office 365
    • Támogatási szoftver
  • Támogatás
  • Partnerek
  • More
    • Home
    • Szolgáltatások
      • IT rendszerfelügyelet
      • Felhő szolgáltatások
      • Adatmentés
      • Auditálás IT dokumentáció
      • DRP
      • DRP vázlat
      • Hoszting szolgáltatások
    • Blog
    • Hasznos
      • Azure management portal
      • Office 365
      • Támogatási szoftver
    • Támogatás
    • Partnerek
  • Home
  • Szolgáltatások
    • IT rendszerfelügyelet
    • Felhő szolgáltatások
    • Adatmentés
    • Auditálás IT dokumentáció
    • DRP
    • DRP vázlat
    • Hoszting szolgáltatások
  • Blog
  • Hasznos
    • Azure management portal
    • Office 365
    • Támogatási szoftver
  • Támogatás
  • Partnerek

IT üzemeltetés és támogatás

IT üzemeltetés

Az IT Szerver Üzemeltetési Szolgáltatás célja, 


hogy biztosítsa ügyfeleink számára a kritikus számítási erőforrások megbízható és hatékony működtetését. Az IT szerverek kulcsfontosságúak a vállalatok informatikai infrastruktúrájában, és ezért kiemelkedő teljesítményt és rendelkezésre állást igényelnek. Az IT Szerver Üzemeltetési Szolgáltatás segít az ügyfeleknek a szerverek hatékony kihasználásában, az üzemzavarok minimalizálásában és a hálózati biztonság fenntartásában.jában a rendelkezésre állás, teljesítmény, biztonság és hibaelhárítás állnak. 


  1. Szerver Felügyelet és Monitorozás:
    • Rendszeres szerverfigyelés és teljesítményelemzés.
    • Hőmérséklet, rendelkezésre állás és terhelés figyelése.
    • Hibák és hibajelzések rögzítése és kezelése.



2.

Hardver Karbantartás:

  • Hardverelemek ellenőrzése és szükség esetén cseréje.
  • Frissítések és szoftverfrissítések telepítése.
  • Adatmentési és helyreállítási stratégiák implementálása.

  1. Biztonsági intézkedések:
    • Tűzfalak és vírusvédelmi rendszerek karbantartása és frissítése.
    • Sebezhetőségek és potenciális fenyegetések elemzése és kezelése.
    • Hozzáférési jogosultságok és hitelesítési mechanizmusok kezelése.

  1. Rendszerfejlesztés és Bővítés:
    • Kapacitáskezelés és szükség esetén új szerverek telepítése.
    • Virtuális környezetek kezelése és bővítése.
    • Teljesítményoptimalizálás és skálázás támogatása.

  1. Vésztervezés és Helyreállítás:
    • Vésztervezési és helyreállítási terv kidolgozása és gyakorlása.
    • Rendszermentés és adatarchiválás kezelése.
    • Vész esetén gyors helyreállítás és adatvesztés minimalizálása.

  1. Ügyféltámogatás és Kommunikáció:
    • Folyamatos kommunikáció és ügyféltámogatás rendelkezésre állás kérdéseiben.
    • Rendszeres jelentések és teljesítményértékelések szolgáltatása az ügyfeleknek.
    • Szükség esetén sürgősségi helyzetekben való beavatkozás és támogatás nyújtása.Ezen célok elérése révén a Rendszerfelügyelet és hálózati monitorozás IT szolgáltatások biztosítják az informatikai infrastruktúra stabil, hatékony és biztonságos működését, hozzájárulva ezzel az üzleti sikerhez és az ügyfeleink elégedettségéhez.

Copyright © 2018 Triox Informatika Kft. - All Rights Reserved.

  • Blog
  • FAQ
  • Támogatási szoftver
  • Kapcsolat
  • Adatvédelmi nyilatkozat
  • Elégedettségi garancia
  • Felhasználási feltételek
  • Támogatás
  • Partnerek

Powered by Microsoft Azure Technologies

Cookie Policy

Weboldalunk a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ . Adatvédelmi nyilatkozat

Elfogad és továbblép az oldalra